پست ثابت



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


love me

:*グーミン* のデコメ絵文字سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب و به زیبایی چشمانت*グーミン* のデコメ絵文字

 

キャラクター かわいい のデコメ絵文字من  غریبه ای بیش نیستم....キャラクター かわいい のデコメ絵文字

سلام به دنیای عشقولانه ی من خوش اومدید...

   امیدوارم همیشه شاد باشیددد  

امیدوارم به キラキラ。可愛い。ハート。 のデコメ絵文字 (عشقتون)برسید

にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字امیدوارم ارزو های بزرگ بزرگتون کوچیک بشن...و بهشون برسیدにゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字

星 のデコメ絵文字امیدوارم خانوادتون سالم باشن星 のデコメ絵文字

امیدوارم اقا پسرا داماد و دخمل خانوما عروس شن:))

امیدوارم از دنیای عاشقونه من خوشتون بیاد

راستی نظر یادتون نرررره

 

و مهم ترین موضوع:هر 2 نظر شما در وبلاگ من=4 نظر من در وبلاگ شما!!

 

فقط کافیه وقتی نظراتون به 2 رسید ادرس وبتون رو برام بزارید

 

دوستوووون دارممممممممممممممممممممم

 

 عکس های زیبا . عاشقانه . قلب . عکس های خاص . دختر . بچه . طبیعت



نظرات شما عزیزان:

عبدالله
ساعت21:09---27 فروردين 1394
عشق خخخخخ
نگو عشق وجود نداره من که پاک بودم رفت
از دیروز شدم لاشی
باز شاید تو عاشق باشی برسی
پاسخ:عشق وجود داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 27 فروردين 1398برچسب:,ساعت20:38توسط 2khi | |